Sveiki visi skaitytojai, susidūrę su šia apžvalga, kurioje pabandysiu šiek tiek parašyti apie patirtį su indišku automobiliu „Tata Xenon“. Jei norite sužinoti ką nors naujo, susipažinkite su „egzotišku“ automobiliu, apsvarstykite galimybę nusipirkti padorų darbuotoją, turintį puikų kainos / kokybės / naudingumo vertės santykį, ar tiesiog norite pasijuokti iš to, kaip kažkas gali vairuoti, o ką jau kalbėti apie indo valdymą rikšą ant keturių ratų “, tada eik į kitas eilutes.
Automobilį pirkau ne iš geriausios būklės žemės ūkio bendrovės. Aš nusipirkau jį kaip jauną automobilį, nelabai važiuojantį, nevažiuojantį žiemą, ir atsižvelgdamas į tai, kad dažų kokybė man nėra svarbi, kaiščius pakeisiu ir pikapą naudosiu kiekvieną centimetrą. Pradinis savininkas turėjo dar tris, o šiemet ketina pirkti du naujus – tai man patvirtina, kad nesu vienintelis patenkintas savininkas.
„Tata Xenon“ turi savo gamybos variklį, kurio tūris yra 2,2 litro, turbo ir „common-rail“ kuro įpurškimą. Šios sistemos galia yra 103 kW (140 AG), o sukimo momentas pasiekia 320 Nm esant 1700–2 700 aps./min. Spektaklio yra tik nedaug, ne per daug. Trijų litrų varikliai yra judresni didesniu greičiu. Penkių laipsnių mechaninė pavarų dėžė turi labai trumpą pirmąjį numerį – ji gali atlaikyti greitkelio tempą, tačiau visiems aišku, kad šis automobilis lauke yra namie. 4×4 versija verta dar keliais tūkstančiais. Priekinė ašis yra sujungta ir dar viena galimybė yra reduktorius su diferencialu su padidintu prispaudimu – LSD tipo. Viskas valdoma elektroniniu būdu pagal vairą. Manau, kad tai gana trūkumas – tikriausiai mechaninė svirtis yra tikresnė. Bet kol kas be vienos problemos. Įjungiu 4×4 pavarą net važiuodamas ir viskas vyksta sklandžiai be jokių garsų. Penkių metrų automobilio su trijų metrų ratų baze posūkio spindulys yra didesnis nei vidutinis ir lauke gali įveikti daugiau, nei atrodo iš pirmo žvilgsnio. Žinoma, jis turi ribas, o apribojimas yra aiškus 205 mm aukštis. Tačiau ramia sąžine galiu pasakyti, kad skirtumo, palyginti su L200, nerandu – tai priklauso nuo vairuotojo ir padangos modelio.
Apskaičiuota, kad 70% vairavimo lauke davė priekinę ašį. Išmušti ašies kaiščiai, nutekėjęs amortizatorius ir vairo laisvumas. Dabar mano technikas praneša apie viską, kas paminėta, ir sakoma, kad viskas yra palyginti paprasčiau nei „Ranger“, „Navarre“ ir „L200“. Trumpai tariant, paprasta pirmiausia komercinė transporto priemonė.
Aš vairuoju automobilį laukais, ganyklomis, miške. Aš visur važiuosiu protingai. Net einu pas kaimyną pamaitinti ir surinkti kadro. Aš turiu kūną, palyginti su jo JEEP !! Jo dydis yra 1429 x 1 414 mm, automobilis gabens 925 kg krovinio ir užveržs 2 500 kg. Jo naudingumas yra neišmatuojamas. Kopėčių plieninis rėmas, dvigubos rankos priekyje, netradiciniai sukimo strypai, lapinės spyruoklės gale ir fiksuota ašis.
Mano automobilyje šiek tiek trūksta šaligatvių, ypač mano žmonai. Žinoma, vertinčiau ir kūną.
Pagrindinę įrangą sudaro oro kondicionieriai ir elektriniai langai. Penkių vietų versija siūlo didelę erdvę galinėse sėdynėse, tačiau ilgesnį atstumą sėdi per daug vertikaliai. Kūnas yra atskirtas nuo žmonėms skirtos dalies, todėl kūno standumas žymiai sumažėja. Vienintelis pranašumas yra tas. Jei sunaikinsite kūną, paprasčiausiai užsisakysite naują, prisukite prie rėmo ir važiuokite toliau.
Vidutiniškai važiuoju 9 litrus / 100 km, o tai man puikiai tinka. Keista, kad žiemą dyzelinas net neužšąla prie -20, kaip čia turime paskutines žiemas. Žiemą, žinoma, būtina važiuoti atsargiai dėl pirmiausia varomos galinės ašies.
Man labai patinka automobilis pagal dizainą, dar brangiau! Atsarginių dalių galite įsigyti pas oficialų platintoją Slovakijoje arba Lenkijoje. Parduotuvė bendrauja pavyzdžiu, jūs turite prekių sandėlyje prie durų per 2 dienas nuo užsakymo. Bent jau iš Slovakijos kolegų. Detales perku pigiau nei L200. Tai, žinoma, kelyje labiau tinka automobiliui, bet mažiau patogus (ypač žemos sėdimos vietos). Atsižvelgiant į kainos ir kokybės santykį, aš tikrai nepasikeisčiau. Vartojimas patenkinamas, komforto pakanka net 100 km spinduliu nuo namų, korpusas neįkainojamas net asmeniniame gyvenime ir tam tikras praeivių susižavėjimas glostantis. Dažniausiai jie painioja automobilį su „Toyota“. Po važiavimo per 2 metus įkvėpiau dar 7 žmones pirkti ir 4 jau tai padarė.
Sprendžiant pirkti, aš vis tiek turėjau dar keletą automobilių, visų pirma skirtų komunalinėms paslaugoms. Minėti pikapai, „Lada Niva“, „Suzuky Jimmy“ ir panašūs, daugiausia 4×4. Iki tol man išdidžiai tarnavo Felicija, kuri mane labai nustebino tuo, ką ji galėjo nuveikti ganyklose su gilesniu raštu. Palikau L200 savo viršininkui, jis daugiau naudojo automobilį – jis važiuoja daugiausia keliu – tėtis dirba nešvarius darbus. Tiesą sakant, „Tata“ daugiausia laimėjo pagal automobilio kainą ir amžių. Mane taip pat šiek tiek pagundė ir tuo pačiu atkalbinėjo tam tikras nežinomasis. Galų gale labai džiaugiuosi savo sprendimu.
Pirmiausia darbinis automobilis, galintis dirbti lauke, bet be patogių elementų salone. Jei jūsų automobilis uždirba pinigus arba turite papildomų 250 000, gaukite, pavyzdžiui, L200. Tačiau jei perkate automobilį namui kaime, kotedžui, žemės ūkiui, miškininkystei ir pats automobilis jūsų neuždirba (arba ne tiek ir daug), galiu ramia sąžine rekomenduoti „Tatu Xenon“.