Kiekvienas verslininkas žino, kaip svarbu turėti patikimą rinkodaros strategiją. Nepriklausomai nuo verslo rūšies, pasaulinėje rinkoje vyrauja konkurencija, ir automobilių pramonė nėra kitokia.
Tik nedaugelis vartotojų, pirkdami naują automobilį, pasikliauja tik tradiciniais apsipirkimo būdais, pavyzdžiui, apsilankymu automobilių salone. Šiais laikais internete galima rasti tiek daug informacijos, kad kiekvienas, norintis įsigyti automobilį, didžiąją dalį tyrimų atlieka internete. Nereikia nė sakyti, kad dauguma potencialių automobilių pirkėjų gerokai prieš apsilankydami automobilių salone gerai žino įvairius rinkoje esančius automobilių modelius, jų specifikacijas, kainas ir kitą svarbią informaciją.
Tačiau internetinė rinkodara nėra vienintelis būdas parduoti automobilį. Nepamirškime ir kitų tradicinių rinkodaros būdų, pavyzdžiui, skelbimų stenduose, televizijos ir radijo reklamų bei automobilių pristatymo renginių, kurie yra ne mažiau svarbūs. Jei turite automobilių saloną, labai svarbu, kad neatsiliktumėte nuo visų jūsų verslui naudingų rinkodaros specalisto taktikų.
Prieš pradedant nagrinėti įvairias jums prieinamas rinkodaros galimybes, labai svarbu žinoti, kuo skiriasi skaitmeninė ir tradicinė rinkodara.
Kuo skaitmeninė rinkodara skiriasi nuo tradicinės rinkodaros automobilių prekybos salone
Pagrindinis šių dviejų rinkodaros būdų skirtumas yra sąveika. Vykdant tradicinę rinkodarą neįmanoma bendrauti su klientu, kol jis neįžengia į prekybos saloną. Kita vertus, internete yra keletas interaktyvių forumų, kuriuose klientas gali pabendrauti su pardavėju ir perskaityti kitų automobilių savininkų atsiliepimus. Tačiau jei pasikliaujate internetinės rinkodaros strategija, labai svarbu, kad atsakytumėte į klientų klausimus ir užklausas. Jei to nepadarysite, klientas praras susidomėjimą ir pereis į kitą prekybos saloną.
Kad padėtume jums sukurti automobilių prekybos verslą, toliau pateikiame kelias pagrindines rinkodaros strategijas.
Sukurkite ir prižiūrėkite interneto svetainę
Prieš pirkėjui susisiekus su jumis, jis patikrins jūsų svetainę, kad susidarytų įspūdį apie jūsų verslą. Kad pirkėjui padarytumėte įspūdį, turite turėti gerai prižiūrimą ir visapusiškai veikiančią svetainę. Profesionalų svetainės dizainą visada vertina klientai. Jūsų interneto svetainėje gali būti paieškos funkcija, kurioje pateikiama išsami informacija apie visus galimus transporto priemonių atitikmenis. Žmonės, norintys įsigyti automobilį, visų detalių ieškotų savo išmaniajame telefone, todėl taip pat labai rekomenduojama užtikrinti, kad jūsų svetainė būtų pritaikyta mobiliesiems įrenginiams.
Siųskite naujienlaiškius el. paštu
Retkarčiais dalijimasis naujienlaiškiais el. paštu taip pat yra puikus būdas išlikti jūsų svetainės ir naujienlaiškių prenumeratorių akiratyje. Žinoma, ne kiekvienas prenumeratorius šiuo metu yra potencialus pirkėjas. Tačiau naujienlaiškis primins jiems apie jūsų verslą, kai jie bus pasirengę pirkti automobilį. Savaitinio el. laiško, kuriame dalijamasi informacija apie naujus automobilių modelius, kainas ir specifikacijas, siuntimas yra naudingas būdas palaikyti ryšį su prenumeratoriais.
Naudokitės internetine pagalba
Kaip minėta anksčiau, sąveika su klientais yra svarbiausia nuolat besivystančiam verslui. Nesvarbu, ar jūsų verslas parduoda naudotus automobilius, ar prekiauja naujomis transporto priemonėmis, tiesiog turite pasirūpinti, kad visada būtumėte pasiekiami ir galėtumėte išspręsti visus klientų klausimus.
Puikus būdas bendrauti – palaikyti socialinės žiniasklaidos grupę ar puslapį ir susisiekti su potencialiais klientais per internetinius pokalbius. Galite paskirti vieną iš savo darbuotojų (arba pasamdyti žmogų) atsakingu už reikiamos informacijos pateikimą galimiems potencialiems pirkėjams.
Jei sėkmingai valdote automobilių prekybos saloną, taip pat rastumėte klientų, kurie norėtų parduoti savo nebenaudojamus automobilius ir įsigyti naują. Galite jiems padėti parduodami tuos automobilius tokiose svetainėse kaip carbrain.com.
Pasamdykite internetinį pardavėją
Tarkime, kad esate vienintelis asmuo, atsakingas už rūpinimąsi savo prekybos salonu. Tokiu atveju gali būti sunku išlaikyti ir internetinę, ir neinternetinę reklamą. Gali būti naudinga pasamdyti internetinį pardavėją, kuris galėtų stebėti socialinės žiniasklaidos platformas ir dalytis pasiūlymais su suinteresuotomis šalimis. Pardavėjas turi būti pakankamai atsidavęs, kad galėtų greitai pateikti atsakymus. Jei turite darbuotojų, kelių asmenų apmokymas dirbti su įvairiais skaitmeninės rinkodaros aspektais taip pat yra puiki reklamos galimybė.
Užsiregistruokite internetiniuose kataloguose
Kai kurie tradiciniai reklamos būdai, pavyzdžiui, geltonieji puslapiai, dabar prieinami tik internete. Populiarios verslo sąrašų svetainės, tokios kaip „Yelp” ir YP.com, padeda žmonėms rasti jūsų įmonę. Užregistravę savo verslą šiuose kataloguose ir sukūrę nemokamą „Google My Business” profilį, užtikrinsite, kad jūsų duomenys bus prieinami tiems, kurie ieško jūsų verslo. Įsitikinkite, kad į internetinių katalogų sąrašus įtraukėte savo socialinės žiniasklaidos ir svetainės duomenis.
Naudokite infografiką
Vaizdiniai pristatymai yra daug patrauklesni, jei juos tinkamai parengsite. Naujos informacijos skleidimas infografikos pavidalu yra puikus būdas patraukti žmonių dėmesį. Infografikus galite pateikti savo interneto svetainėje, taip pat dalytis jais socialinės žiniasklaidos platformose.
Ryšių su klientais valdymo (CRM) programinės įrangos naudojimas
Šiuo metu beveik visų rūšių automobilių prekybos salonai naudoja CRM programinę įrangą, kad galėtų sekti ir valdyti pardavimo potencialius klientus. Ji skirta dviem tikslams: vienas – sekti visus potencialius potencialius potencialius klientus, o antras – vykdyti tolesnius potencialių potencialių klientų veiksmus. Programinė įranga saugoma debesyje, todėl duomenis galite pasiekti iš bet kurio įrenginio. Be to, visus internetinius ir neinternetinius duomenis galima saugoti vienoje platformoje, o tai reiškia, kad galite teikti profesionalias paslaugas laiku.
Vaizdo įrašo kūrimas
Daug kūrybiškos reklamos atkeliauja iš automobilių pramonės. Pagrindinis tikslas – sukurti patrauklią ir įsimintiną reklamą. Sukūrus juokingą, bet informatyvų vaizdo įrašą apie naują automobilio modelį, jis gali kalbėti pats už save. Jūsų reklama gali būti dalijamasi ir žiūrima ne tik per televiziją, bet ir „YouTube” bei kituose socialinės žiniasklaidos kanaluose.
Marketingo Reputacijos valdymas
Sena klišė, kad automobilių pardavėjai „verčia” klientus pirkti automobilį, jau seniai nebegalioja. Automobilio pirkimas yra didelis įsipareigojimas, todėl reikia suteikti klientui erdvės ir laiko apsispręsti. Patenkintas klientas ne tik išlaikys jūsų reputaciją, bet ir paliks jums teigiamą įvertinimą ir atsiliepimą. Potencialūs klientai tikrins jūsų internetinius atsiliepimus įvairiose svetainėse, pavyzdžiui, „Yelp”, BBB, „Google My Business” ir kituose socialinės žiniasklaidos puslapiuose.
Pasirūpinkite, kad klientai turėtų paprastą būdą pateikti teigiamą įvertinimą. Kartu turėtumėte stebėti savo atsiliepimus visose platformose. Jei pastebėsite, kad klientas nepatenkintas jūsų paslaugomis ir paliko blogą atsiliepimą, internetinio pardavėjo pareiga turėtų būti susisiekti su klientu ir pabandyti išspręsti problemą.
Nors neįmanoma nuolat įtikti kiekvienam klientui, tačiau dėl vienos ar dviejų blogų atsiliepimų per daug nenusivilkite. Jei apskritai jūsų atsiliepimai yra puikūs, esate pakeliui į teigiamos savo verslo reputacijos kūrimą.