Žvelgiant į išorę, santykis su A8 yra neabejotinas. A7Šešiakampės grotelės ir atitinkantys priekiniai žibintai atrodo beveik identiški didesniems, prestižiškesniems giminaičiams. Vis dėlto yra skirtumų. Priekiniai žibintai labiau pasvirę žemyn ir kartu su LED dienos žibintų akcentais automobilis turi paniurusią, piktą niūrumą. Apatinės buferio grotelės yra paprastos juodos ir suteikia sportiškesnę išvaizdą.
Judant šonu, prekės ženklo „fastback“ liuko profilis išlieka. Šonai atrodo šiek tiek labiau įtempti ir atletiški, iš dalies dėl raukšlių, kurios dabar rodomos tik virš ratų arkų, tose vietose perdedant automobilio plotį. Stiklo plotas dabar yra didesnis, ypač galiniame gale. Galinis ketvirčio langas buvo kur kas didesnis ir su mažesniu pasisukimu. Šiltnamis taip pat neatrodo siaurėjantis link nugaros, paliekant mažiau ryškų pečių nei ankstesniame modelyje.
Labiausiai dramatiškai skiriasi ir ryškiausia išorės dalis yra uodega. Atskiros išeinančio A7 lempos yra apgaubtos viso pločio juostai su 13 atskirų LED elementų kiekvienoje pusėje. Šis galinis žibintas tinka žemiau išlenktos raukšlės, žyminčios liuko dangtelio galą ir apgaubtą iki ketvirčio plokščių. Šviesos kraštai sutampa su šia raukšle, kuri taip pat teka į buferio siūlę. Ši išlenkta forma atsispindi dirbtinio difuzoriaus skydelyje galiniame buferyje.
A7 vidus taip pat masiškai keičiamas, ir jis vėl stipriai traukiasi nuo A8. Tai iš karto mato du jutikliniai ekranai, skirti pramogoms ir pramogoms. Pagrindinis viršutinis ekranas yra 10,1 colio gabalas, naudojamas muzikai, navigacijai ir pan., O po juo esantis 8,6 colių ekranas naudojamas klimato kontrolei. Nėra MMI rato, kuris jį valdytų. Sąranka skiriasi nuo A8 tuo, kad ekranai nukreipiami link vairuotojo. „Audi“ interjerui taip pat suteikė sportiškesnį pojūtį žaisdamas šešiakampiu grotelių motyvu prietaisų skydelyje, nukritęs į daugiau kampuotų formų.
Aukštųjų technologijų interjeras derinamas su daugeliu aukštųjų technologijų patogumo ir mechaninių savybių. Naujajame automobilyje bus siūloma kelio juostos centravimo pagalba, taip pat autonominės stovėjimo vietos ir garažo parkavimo funkcijos . Pastarasis iš jų leis vairuotojui iššokti iš automobilio ir leisti pačiai automobilių stovėjimo aikštelei arba išsivaduoti iš vietos.
Mechaninė technologija prasideda pristatant naują 3,0 litrų 48 voltų turbokompresorinį lengvojo hibrido V6. Tai tas pats, kas A8, o tai reiškia, kad hibridinis komponentas yra kombinuoto starterio ir generatoriaus pavidalo , leidžiantis dažniau, ilgiau ir sklandžiau variklio paleidimo ir sustabdymo ciklus. Jis taip pat sukuria 340 arklio galių ir 368 svarų pėdų sukimo momentą, leidžiantį pasiekti 62 mylių per valandą per 5,3 sekundės. Šiuo tikslu dabartinis modelis pasiekia 60 mylių per valandą per 5,2 sekundės. Šis V6 bus vienintelis variklis, paleidžiamas su įvairiomis dujomis ir dyzelinuV6 ir keturių cilindrų pasirodys vėliau. Tačiau mes nesitikėtume jokių kitų variklių JAV, išskyrus dujų keturių cilindrų variantą, ir galbūt didelės galios V6 ir V8 modelius hipotetiniams S7 ir RS7 variantams.
V6 yra sujungtas su septynių greičių transmisija ir visų varančiųjų ratų sistema. Šią sistemą galima išplėsti keliais būdais. Galima įsigyti galinį diferencialo sukimo momento vektorių, o keturių ratų vairavimas tampa papildoma galimybe. Keturių ratų vairas galinius ratus gali pasukti iki 5 laipsnių. Mažesniu nei 37 mylių per valandą greičiu ratai sukasi priešingai nei priekiniai ratai, kad būtų galima geriau valdyti, o priekiniai ratai sukasi virš šio greičio, kad stabilumas būtų tiesus tiesiai.
Informacija, tokia kaip kainos ir galutinė degalų ekonomijanumeriai dar nepaskelbti JAV rinkai. Vokietijoje A7 startuos nuo 67 800 eurų, tai pagal dabartinį valiutų kursą yra apie 79 700 JAV dolerių. Tačiau kainodara įvairiose šalyse paprastai skiriasi. Kadangi dabartinis A7 prasideda maždaug 69 700 USD, tikėtume, kad bazinė MSRP bus arčiau to. Automobilis Vokietijoje bus parduodamas 2018 m. Vasario mėn., O JAV jis pasieks 2018 m. Pabaigoje, galbūt 2019 m. Pradžioje.